Quantcast
Browsing all 65 articles
Browse latest View live

A droga długa była

Wyjechałam o 8 ze Szczecina. Na miły początek była taksówka do Berlina, zamiast oczekiwanego busa. Przepakowywanie trwało długo i dłużej, był to skomplikowany proces, aby w rezultacje z 3 bagaży...

Balaton

Zaraz po zrobnieniu 30 brzuszków (każdego dnia robimy z Ma o 5 więcej, a zacęłyśmy od 20) i po kanapkowym śniadaniu, całą grupą (poza zaspanymi turkami) ruszyliśmy na Balaton. Dziś też dołączyła do nas...

Vesprem

Dziś miał miejsce spacer po Veszprem. Szukałyśmy zamku, znalazłyśmy posąg królów i wzgórze znane ze zdjęć googla. Dziś dowiedziałam się, że: pralinka to węgierska wódka smakowa- mocna, ale całkiem...

Article 8

Sprawy tutaj się nieco skomplikowały. Od czterech dni trwa tu semestr a ja nadal nie wiem jakie mam przedmioty, kiedy, gdzie i z kim. Przedmioty, które wybrałam sobie przed wyjazdem w znacznej części...

Article 7

W Veszprem zaczęłą się jesień, nieco paskudna bo bardzo wietrzna i deszczowa. Niebo ciągle zachmurzone, skończyły się wspaniałe widoki z okna wieczorową porą (zdjęcia sprzed kilku dni). Jutro pierwszy...

Pierwszy dzień szkoły

Po prawie 2 tygodniach obijania się, wstawania o 11 i zasypiania kilka godzin po północy, dziś trzeba było wstać znacznie wcześniej. Nie było to łatwe, ale punkt 8:00 wraz z 6 innych erasmusów...

Dwa tygodnie u hangarów

Koniec drugiego tygodnia na Węgrzech to też drugi dzień zajęć. Dziś było nieco żenująco. Gra biznesowa na 8:00 to jakaś pomyłka, facet gadał do siebie, nie mam pojęcia co on na tym swoim tablecie...

Pierogi i Żubrówka

Wczoraj wieczorem erasmusi i kilku mentorów (ponad 20 osób) zaproszeni byli na wieczór polski. Kilka godzin trwało obieranie i gotowanie ziemniaków, krojenie cebuli, ugniatanie ciasa i lepienie...

Article 3

Veszprem tonie w chmurach. Rzadko można znalźć kilka suchych minut aby wyjść na spacer lub na zakupy do małego Tesco. Im więcej deszczu, tym dzień bardziej podobny do dnia. Dzisiejsza wyprawa do jaskiń...

Tapolca

Tapolca oddalona jest o jakieś 50 km na zachód od Veszprem.  Miasteczko zabudową przypomina to nasze, ale posiada jaskinię, którą Veszprem poszczycić się nie może. Jaskinia jest bardzo mała, ale widoki...

Auto-stop

Wczoraj, wraz z Mr i Gi podjęłyśmy próbę dotarcia na wyspę Tihany na Balatonie na stopa. Nie do końca się udało, bo stanęłyśmy na złej drodze. W rezultacie dojechałyśmy do Balatonamandi. Miejscowość...

Clik here to view.

To był bardzo udany weekend

3 dni temu wyruszyłyśmy, wszystko zgodnie z planem. Autobusem miejskim dojechałyśmy pod TESCO, aby łapać tam stopa. Pierwszym szczęściarzem, który nas zabrał był węgierski prawnik, który wspominał, jak...

Nareszcie!

Cała w skowronkach, jutro przylatuje Programista Plecak spakowany, kanapki przygotowane. Ok 10 jedziemy z Mr na wylotówkę obok dużego Tesco i łapiemy stopa do Budapesztu. Tam szybkie poszukiwania...

Węgierskie wina

Do Budapesztu dojechałyśmy szybko i sprawnie, miły Węgier podwiózł nas pod bramę zamku, mimo, że nie planował wjeżdżać do stolicy. Zamek, a także widok na miasto bardzo nam się podobał. Przyjechał Da....

Croatia

4 dni u sąsiadów zza zachodniej granicy. Tym razem nie na stopa, zorganizowała się grupa 5 osobowa, Ag. dysponowała samochodem. Wyjechaliśmy w czwartek rano. Droga była pełna stresu, jedni wkurzali...

Węgierskie przemyślenia

Czas leci szybko. Problemy na uczelni się mnożą. W Głowie rodzą się kolejne pomysły stopowych wycieczek tłumione po chwili kolejnymi zadaniami i egzaminami. Jutro egzamin z 500 stron Marketingu...

Heviz

Tydzień uczelniany zakończył się w czwartek. Z 3 minionych egzaminów, wyniki znane są z jednego- nie zaliczyłam. Bywa.  Czwartek spędziłam w doborowym towarzystwie- z samą sobą. Brakowało mi tego, bo...

Tihany

Tihany to turystyczna miejscowość położona na półwyspie o tej samej nazwie. Półwysep oblewany jest wodami Balatonu, a na półwyspie znajdują się też 2 inne jeziora. O tej porze roku wszystkie wille...

weekend jeszcze dłuższy

Egzaminy udało się zaliczyć, nawet dobrze. Gorzej z przedmiotem symulacja biznesowa- jedna wielka masakra i pierwsza jestem w kolejce po niezaliczenie. Uczelnia uczelnią, ale nie to jest przecież...

Article 1

W czwartek siedziałam do późnych godzin nocnych, nawet nie pamiętam dlaczego. Mało to rozsądne, bo rano trzeba było wstać bardzo wcześnie. Podróż rozpoczęła się źle: wydrukowane z Worda mapy były...